Tuesday, July 1, 2008

Seminar Kemantapan Budaya Kristal

Picture to share with u all :


Kak Ikin...Ruhil...Umi...Kak TJ...me....and En.Usop

Kwn2 Kak Tj...

Dinner Posing...Tema Putih Biru k...so aku dgn baju putihku

Masa bowling tournament bersama Kak Lil and the geng...

Hujung minggu lalu bermula dari 27 Julai 2008 sehingga 29 Julai 2008, aku menghadirkan diri ke satu seminar yang dianjurkan oleh kelab TM Ibu Pejabat. Ini pertama kali aku menghadirkan diri ke seminar begini. Aku begitu excited untuk berkenalan dengan teman-teman baru dan menjalani seminar tersebut. Ramai teman-teman baru yang aku kenali. Mereka semua memang sempoi habis...gila-gila...and supoorting sungguh. Terdapat pelbagai peringkat umur dan dari pelbagai latar belakang yang menghadiri seminar tersebut. Aku sungguh teruja dan sangat-sangat gembira kerana telah terpilih menjadi salah seorang delegate yang mewakili kelab KTTM ke seminar tersebut.

Facilitator kami masa itu En.Sally memang sempoi sangat-sangat. Aku suka cara dia mengajar, begitu interaktif dan berjaya menarik minat semua untuk mendengar dan melibatkan diri dalam aktiviti-aktiviti yang dijalankan. Dia juga seorang yang sangat comel...dah macam doraemon jer aku tengok...heheh...jangan marah erk En.Sally.

Pelbagai aktiviti yang dijalankan seperti sketsa...aktiviti berkumpulan...aktiviti jualan...karaoke...dan macam-macam lagi...Semuanya best-best belaka. Semua kenangan-kengan indah itu akan sentiasa diingati...To all of the members, you all are the best!!!

No comments: