Monday, August 10, 2009

Otak aku bercelaru

Aduih..byk benor nak kena pikir nie...byk benor soklan yg diajukan...aku sgt2 pening...sgt2 bercelaru...ngan trip nyer...ngan dinner nyer...ngan mamat sengal yg dok ganggu hidup aku nie...sakit jiwa pun leh jd nie...when i said it's over then it's over la kan...jgn ganggu hidup aku lg...penat la aku...smp aku malas nak pikir...smp aku dah rasa sgt2 penat sebab tiap2 mlm kena pikir camner nak selesaikan semua2 masalah...semua2 soklan...semua2 keje...wow...aku ari nie hampir nak kena hypertension...pepagi agi dah runsing tahap dewa....sib baik aku istighfar byk2...nak kena berkejar ke sana ke mari...nak pi amik itu...nak pi amik ini...nak order itu...nak order ini...nak beli itu nak beli ini...nak pikir camner itu...camner ini...wah...otak aku dah bergerak cam x rehat2...ujung minggu laks anak buah aku demam...aku dok sibuk pi sana sini...carikan mask...dah nak dekat 10 kedai keluar masuk cari mask...diorg nie sorokkan mask apa...pas sorang...pastue sorang agi demam laks...nie 2 org dah kebah demam...ada sorang agi...kalo x okay gaks kena anto klinik...risau semua ada....yg baby tue pun selesema...aku dah cam mak ayah yg risau pasal anak2 dia...hahaha...dah nama pun dok sekali ngan abg aku...mesti la aku concern and syg diorg2 tue kan...my sunshine...huhh...hopefully bila semua2 nie dah abis aku boleh berehat la...ada masa utk diri aku...aku nie pun cam nak sempot...penat sgt2...aku rasa semua2 cam x teratur kot nie..hidup aku dah jd cam rojak....huhhh...

2 comments:

nobody said...

take good care beb.. jgn tension2 sgt ye cik eyta.. things happen must be hikmat aite.. =)

The Street Walk of Life said...

okies...:) thank u so much lee...love ya...:)