Tuesday, November 10, 2009

Durian dan Karaoke








   Last week aku balik kg pi dusun Mr.H...heheh...pertama kali menjejakkan kaki ker dusun setelah berbelas2 thn dah x masuk dusun...dulu kat kg ada la pokok durian tp xder proper dusun...kalo ada dusun pun bukan dusun opah ngan atok so ada ler lalu lalang jer...but that was ages back la kan...so kekok jer rupa aku merendah semak samun kat dusun tue..terseradung pokok2 kecik dan tunggul2 kayu beberapa kali..lawak doo org pekan masuk kg...hahaha...walaupun rumah aku pun kg gaks...tp kg tersusun...dah kat bandar la kan...xder dah dusun2 nie...seronok rasanya dpt wat aktiviti yg dah lama x wat nie...kutip durian...selalu durian beli jer...dah nama xder dusun kan...best experienced kali nie...aku suka...:) dah ler ditemani oleh Bum...Ijad...Ja'a dan Mr.H....heheheh...jejaka2 tampan idaman malaya...hahaha..:P

   Pas dah penat kutip durian...mkn durian dan mkn bubur durian kat umah Mr.H, maka kami pun pulang ke Ipoh...pastue wat next activity laks...melalak time...x reti penat tul dak2 nie kan...pi e-box karaoke...menunjukkan skill nyanyi masing2....hahaha...suara aku sumbang jer mlm tue...hahaha...tp kalo mlm2 lain pun sama gaks...bukan sedap pun sore aku...hahaha..tp 4 jejaka yg menemani aku nie masing2 sore giler gempak...leh jd artis rakaman tue...hahaha...:P anyway i have a good time with them that nite..

   Hari Ahad laks bawak mak pi klinik pastue siap borak2 ngan mak...pi tesco beli brg dapur semua2 tue...pastue masak...penat tul aku rasa aritue...dah selesai semua baru aku siap2 balik ke kl...singgah kat tapah amik ibu dan anak2 buah aku yg comey...smp tapah amik rambutan laks...hahaha...mmg x reti dok diam...mlm tue drive balik laks...otak...bdn dan seluruh tubuh aku penat x hinggatnya...smp umah...x sempat nak naik pi bilik aku dah terbongkang kat ruang tamu...hahaha...selamba tertido kat situ...sib baik dah mandi dah...kalo x mmg bucuk2 la aku tido..hahaha..penat doo...smp ari nie aku rasa penatnya...minggu nie baru ckp kat Mr. H nak rehat la malas nak kuar minggu nie...tetiba ibu ckp yusuf nyer concert minggu nie dan nak cari umah pindah minggu nie...wat2 survey...huhu...biler nak rehat nie?masih berfikir biler aku nak rehat dan lepak2 kat umah?any suggestion?hehehe...

2 comments:

The Momster said...

bestnyer la pi dusun!

The Street Walk of Life said...

hehehe...mmg2 sgt la best...meredah semak samun...dan menikmati durian di tepi dusun tue...pengalaman yg menarik...:)