Wednesday, September 22, 2010

Serabut vs Teratur

Lately my mind is so serabut...apa ke bendanya yg menyerabutkan otakku...byk sgt soklan kena tanya...nak kejar ke situ ke mari...byk benor benda nak kena pikirkan...ada sesapa volunteer nak tolong pikirkan...byk benor objection nyer...semua nyer x kena...ahh...runsing plus serabut...keje pun cam haram...aku rasa otak aku nie pick up kalah keretapi senandung mlm...slow tahap dewa nak memahamkan keje2 aku yg berlambak...ajengan runsing...agaknya mmg xder talent ler nak keje ini...tengah pikir patut stay atau go on...kdg2 nak pikir positif gaks...aku boleh buat nie...tp kalo dah tahap slow kura2 jer nie...jd bosan dah aku nie...xder benda menarik dah boleh aku teruskan...nak cabar diri pun cam x larat...tp aku nak pi mana laks? malas tahap gaban nak cari lain...waaaa....ker aku nyer bendera jepun yg menyebabkan aku nie negatif...sensitif...dan semua2 yg tif2 belaka ler kan...suka benor cepat terasa lately nie...ish...hormon instable tul...nak kena teratur kan hidup aku balik nie...ilang serabut serabai...ngan diri pun cam x berapa terurus...tido dan rehat x cukup dr balik Barcelona agi...ke hulu ke hilir berjln jer kejenya...pastue tido jgn harap ler cukup kan...balik kg pepagi dah kena bgn...huhu...laundry baju dah penuh tahap apa ntah...runsing tengok biler ler nak basuh baju nie...x sempat benor rasanya...bilik pun cam kurang teratur...mungkin penyebab kerunsingan jugak kot...pastue keje kawin laks ada ajer yg x kena...ish2...payah nak puaskan hati semua org...jgn aku give up terus xmo kawin sudah...rasa nak cabut lari jer kdg2 tue...ngan keje yg berlambak dan berlonggok kat ofis nie...ngan sakit perut bendera jepun nie...ahhh...

No comments: