Thursday, May 5, 2011

Amy's engagement


me and hubby...


kasi nasihat ker tue mr.b?hehe..


amy selamat bertunang...upacara sarung cincin..


amy's with the hantaran..:)


finally amy is engage..:D yahoo!!!

Erm...finally kwn aku yg sorang nie bertunang akhirnya...hehehe...aku ler match maker kpd mereka berdua...tue ler kalo dah jodoh kan mcm2 boleh jd...asalnya 2-2 nie jual mahal doo...masing2 xmo contact masing2...penat aku kasi nombor tepon...aku nie ckp soh kwn2 jer dulu..bukan terus2 nak kawin kan...hahaha...tp kerna 2-2 nyer menyombong..maka xder jd apa2 ler kan...aku nie berusaha lg...cam2 cara aku wat...akhirnya amy nie setuju nak contact en.raimi...hehehe...:P kalo x kenal maka x cinta ler kan...diorg berkwn2...aku dah start terbau2 ada peningkatan dlm hubungan diorg...al-maklum la org berpengalaman...wakakaka...aku tanya soklan cam2 and si raimi boleh jwb hampir semua soklan yg aku kasi...aku tanya pasal amy la kan...heheh...maka aku dah agak dah hubungan nie akan berkembang dan ada kemajuan utk masa depan...akhirnya amy mengaku ngan aku...alhamdulillah aku ucapankan pd Illahi...akhirnya teman baik aku nie ada org yg akan menjaganya...hopefully raimi akan menjadi seorg suami yg baik buat amy...nie gambo amy bertunang pada 10 April 2011 aritue...ari nie baru nak blog kan...hehehe...busy jd wife and bakal jd ibu nie...cam2 alahan dan ketidaklaratan...hehehe...:P

No comments: