Monday, August 18, 2008

Aktiviti Hujung Mingguku..


Poster Filem Susuk










Hari Jumaat lepas aku pulang secepat yg mungkin...pukul 4.30 dah kuar office...oleh kerana nak elak jam ler katakan. But what to say, stuck in jam gaks kat MRR2 tue...huh...kata budak dah start cuti sekolah ler katakan. Pukul 4.30 pm dr office but reach home around 6 pm. Penat aku dok dlm jam yg ala2 gerak x gerak tue. Aku sebenarnya dah janji ngan Lee nak tengok wayang nie...die ajak pi lepak2 dulu sebelum tue. Lee dah tepon aku dah byk kali aku nie x smp2 gaks...dah ler aku nie kalo bersiap cam tuan puteri..hehehe..sesapa yg rapat ngan aku tau la apa yg aku katakan...camner ler nak belajo siap cepat nie...ada sesapa ada idea?? mai share ngan aku.So around kul 7.30 camtue aku smp kat klcc...jumpa lee kat food court klcc..apa agi makan dulu la...lapo bebenor rasanya.Jeng..jeng...citer apa yg aku nak tengok sebenarnya nie kan...hahah...aku nak layan citer "Susuk".

Hari Sabtu aku layan Pesta Malam Indonesia 2 kat Bukit Kiara..haha...memang best...but you know what...kitaorg duduk betul2 tengah2 pulau org2 Indonesia...mmg berani tul aku ngan member2 aku nie...layan lagu indon....best tul lagu2 nya...yg paling best persembahan SO7, Ungu and Peter Pan...memang layan sungguh....lagu best2 belaka...hits2 semua dinyanyikan...walaupun ada incident yg x berapa best la kan...ada pergaduhan but aku di surrounding oleh org2 Indon yg educated...diorg siap protect kita org kat concert tul...feel secure tul..hahah...awek2 cun la katakan...hahah...perasan dah...lg satu masalah teknikal yg penganjur alami pon x best gaks...lama bangat kena tunggu tue...lebih setengah jam...cam hampeh jer...pastue krew2 hotfm siap main lempar2 t-shirt, minuman ngan other souvenir...but i think that's not a good idea as that make the crowd even worst because diorg nak tangkap barang2 tue kan...so jd kecoh la...semua nak berebut2 barang2 yg dilemparkan...cara diorg control crowd aku rasa cam x kena la...kena cari alternatif lain...sib baik xder yg tercedera masa tue...anyway overall persembahan oklah...enjoying myself there...ok layan gambo2 kat atas tue k..

No comments: