Monday, August 11, 2008

Picnic and sakit kaki..

Kakiku sakit la pulak...semlm enjoy sgt2 sebab dpt spend time with my beloved family..my brother...my sister in law..my 2 cute boyfriend and my cute little niece..tue la seronok sgt sampai batu licin kat sungai pon x perasan...

Yesterday we went to picnic at Sg.Gabai Ulu Langat..bestnya oooo..layan sungai...layanzz sungguh..
menikmati panorama sungai di hutan tersebut...menenangkan jiwa dan hatiku...menikmati deras air sungai yg membasahi tubuhku..membiarkan derusan air tersebut membaluti tubuhku..sungguh mengasyikkan..aku terleka dengan deruan air tersebut..sambil melayan kerenah anak-anak buahku itu...aku rasa begitu bahagia...

Menikmati makanan yg telah aku dan kakak iparku sediakan...sungguh mengujakan...berendam dalam air sungai yg sejuk itu, mmg lapar jer rasanya..hehehe...makanan yg dibawa byk jugak..sandwich...coleslaw...ayam goreng...fries...and some junk food...heheh...air root beer and zappel...nyum2...mandi2 pastue makan...yehaaa..seronoknya...

Tapi tue la org tua2 selalu pesan jgn "ingka" sgt...atau jgn seronok sgt...mesti ada benda x best jdnya...inilah akibatnya...tengah seronok2...tetiba terflip kat batu sungai yg licin...kena kat tulang kering laks tue...sakit yg amat rasanya...mlm td dah letak franch oil...tp ari nie sakitnya berdenyut2 la pulak...siap aku tengok kaki aku bengkak sket...waaa..nak jln pon x best rasanya..bila jln cam tertarik sakit tue kat pinggang laks..huhh...cakit tul rasanya...nie dah x sabo rasa nak balik umah nak sapu minyak and nak rehat...

doa-doakan aku erk...supaya xder apa2 ler hendaknya...oklah...chow cin cau..

2 comments:

mrs ajue said...

kalau nak no tel. makcik mengurut, cakap okay.. hope u feel better soon..

The Street Walk of Life said...

tq my dear..ok..nanti kalo saya perlukan perkhidmatan tersebut akan saya call awk secepat mungkin... :)