Wednesday, January 28, 2009

CNY Holiday...




CNY Holiday...yehaa...aku dah bercuti selama 4 hari...apa lagi kan...pulang ke kg halamanku yg tercinta menemui bonda yg tersayang dan jugak adik yg tersayang...:) Tapi sebelum balik umah macam2 hal jd kat aku. Keta aku wat hal la plak...clutch rosak...x leh masuk gear...tp sib baik seelok-elok smp kat bengkel terus jam terus. Apa agi...kena ler keta aku yg comey tue masuk ke bengkel...siap kena turun enjin agi...sib baik anto keta ke bengkel ari jumaat tue...sempat la siapkan...tp smp kul 12 tengah mlm aku tunggu...huhh...keta tue ketuk aku smp 800 inggit...huhh...rasa nak pengsan ngan x tentu hala rasanya..hahah...apa nak wat maintenance camtue ler...tp terkejut ngan terkedu aku smp berjangkit kat otak aku smp x jd centre otak aku...ada ker masa nak pi amik duit kat ATM aku pi cucuk kat kredit aku laks...hahaha...siap tertelan la kad tue kan...sib baik ada pakcik guard yg bermurah hati menolong aku...terima kasih pakcik kerana menolong aku..akhirnya aku mampu tersenyum balik...aku nie kan kelam kabut girl sket...dah gabak sgt masa tue...camner ler nak balik kg kalo duit dah kering...tinggal beberapa inggit jer masa tue...hahaha...biler ingat2 balik aku rasa cam nak tergelak sorang2...clumsy tul aku...hahaha...

Hari sabtu aku terkedek2 balik ipoh la kan...higway jam doo...penat aku drive..keta comey aku dah ler manual...aduih..kena doa byk2 duit leh tukar keta auto...senang sket idup aku...balik ipoh aku nyer schedule padat giler...kuar merayap ngan kawan2 aku...hahah...karaoke la...jln2 la...main game la...lepak2 la...gosip2 la...dan tengok wayang...hahah...well aktiviti2 org muda la kan...semua2 single2 dan x kawin agi leh la camtue...ada satu ptg tue aku siap diganggu masa tido...call aku bertubi2 ajak kuar...hahah...kwn2 aku nie mmg sengal2 la...x leh tengok aku lepak kat umah langsung...ada jer aktiviti nak soh aku menyebok...hahaha...

No comments: