Thursday, May 21, 2009

Kisah Milo

Selalu setiap pagi aku akan minum secawan milo + ngan oat...sedap ooo...ari nie nak jd citer oat aku dah abis...so aku ingat nak minum milo jer la...tp ngan kecewanya milo kat ofis nie pun dah abis..maka aku pun minum la nescafe...tp nescafe bukan kegemaran aku...smp dah ptg pun x abis2 agi nescafe pg td...hahaha...tp aku tetap gembira...ptg2 nie td aan ajak pi cari milo..hati aku gembira...dpt jumpa ngan milo..."minum milo anda jd sihat dan kuat"...Milo...the best drink ever la...my life won't be the same without u...hahahah...ayat x hingatnya...hahahah...

3 comments:

mrs ajue said...

tu le pasal.. sampai keluar carik milo! hehe..

The Street Walk of Life said...

haah...craving for milo la katakan...hari nie bahagia..milo kat ofis dah ada...yahooo!!!

afs said...

haha..ayat tak hingat...minum milo mmg gembirakan? :D i'm loving it!