Thursday, May 21, 2009

Sekolah Yayasan Al-Quran Kuala Lumpur

Alhamdulillah aku panjatkan pada Illahi kerana membuka pintu hati aku utk mendalami ilmu agama yg serba kekurangan dalam diri aku nie...aku bersyukur kerana dapat belajar Al-Quran dengan lebih mendalam...selama hari nie baca Al-quran pakai hentam jer...segala hukum x reti...tp kalo x reti kita kena belajar la kan...so itu ler yg aku wat...aku belajar kat Sekolah Yayasan Al-Quran Kuala Lumpur yg dibuka kepada org awam secara percuma...belajar Al-Quran dan tajwid...setakat nie boleh la sket2...byk agi kena belajar...dah hampir 2 tahun aku belajar kat situ...ustaz2 nya pon sporting2...mula2 tue malu gaks...dah besar pjg baru nak belajar...tp kalo x belajar dan betulkan semua2 tue smp bila pun x tau kan...malu letak tepi dulu...janji belajar...aku mohon kat Allah moga aku dpt belajar smp aku khatam...sementara2 tue nak cari class2 lain gaks...hidup2 gak kan...kena ingat gak bekalan utk hari yg seterusnya...:D

nie info tempat aku belajar tue:
Yayasan Sekolah AlQuran Kuala Lumpur

(The Foundation School Of Al-Quran Kuala Lumpur)

Suite 7.7, 7.8& 7.9, Wisma Warisan (Heritage House),

33, Jln Yap Ah Shak, 50300 Kuala Lumpur

Tel: 03-26913286 Fax:03-26981715

CARA NAK PEGI:

Lokasinye belakang Sheraton Hotel Public transport:

1. Monorail Medan Tuanku(plg dekat)

2. PUTRA LRT Dang Wangi

3. Bas Rapid pon ada, x prasan pula bas no apa

2 comments:

ALL ABOUT LIPS said...

salam,
ok x tmpt belajar ni...
tgh mencari tempat juga..
thanks for sharing

The Street Walk of Life said...

okay sgt2...ustaz dia sporting2...silalah daftarkan diri k...:D