Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Kepada kwn2 aku sekalian...teman2ku yg comey2 belaka...Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua...maaf zahir dan batin...semua salah silap aku...bese ler aku manusia biasa...sentiasa melakukan salah dgn sedar atau tanpa sedar...Semoga korang2 semua dpt bergembira dan menyambut hari yg mulia ini disamping keluarga yg tercinta...Kepada yg balik kg tue...balik elok2 k..drive carefully...Aku rasa sedih gaks nak meninggalkan bulan pose yg begitu bermakna buat aku tahun ini...Allah dah kasi kesedaran yg amat mendalam dlm hidup aku...Moga2 aku terus-terusan mendapat petunjuk dan hidayah dr Allah...begitu jugak utk teman2ku sekalian juga...Semoga bergembira dan berbahagia semua...jgn mkn kuih raya..lemang...ngan ketupat byk2 k..nanti montel laks pas raya..hehehe...take care semua..:D

No comments: