Monday, August 22, 2011

Tahun yg dirahmati

Alhamdulillah...bertemu kembali pada hari jadi aku pada tahun nie...20 Ogos 2011...syukur ke hadrat Illahi aku masih bernafas di dunia sehingga kini...aku bersyukur atas segala rahmat dan segala2 yg Allah telah berikan sepanjang hidupku ini...tahun ini ditambahkan lagi keceriaannya dgn menjadi isteri kepada Mr.B...first year menyambut hari jadi sebagai isteri org...hehehe..:) juga coming soon nak jd mak org nie...tahun yg sungguh dirahmati dengan rezeki yg melimpah ruah yg Allah berikan pada aku dan juga suami...walaupun baru jugak kuar dr hospital sebab jatuh baru2 nie...tp syukur alhamdulillah tiada yg serius terjadi pada aku dan baby dlm kandunganku...seribu kesyukuran aku panjatkan pada Illahi untuk semua itu..

Mr.B menghadiahkan satu hadiah yg begitu bermakna buat hidupku...insyaallah akan aku selami dan memahaminya dan menjadi panduan sepanjang hidupku...Amin...sepucuk kad hari jadi yg begitu indah aku terima...di samping hadiah2 lain jugak...:) tahun nie dpt kek baskin robin yg diidam2kan selama ini...suka sgt...sambutan pun lain dr yg lain...wat dlm kete jer...hahaha...sgt2 comey2...sgt2 memorable dan sgt2 unik...:D thank you so much all the family..:)

No comments: