Thursday, February 12, 2009

Bosan hidup membujang

Aku nak kongsi bahan bacaan aku baca...hahah....nie tentang org lelaki...bukan pompuan...tp ada gaks la yg leh kena kat org pompuan gaks...best jugak membaca bahan2 yg ada around us nie kan..byk info...tue yg aku nie rajin surfing internet...menambahkan bahan bacaan aku...aku suka sgt kalo otak aku ini dipenuhi dgn informasi dan maklumat2 terkini dan sensasi lg meletop...hahaha...membaca...amalan yg sgt bagus...so kwn2 marilah kita membaca agar kita x jd katak bawah tempurung...atau katak moden...kat bawah longkang...hahaha...aku ari nie sengal sket...entry smp dua...hahaha...artikel dah lama tp baca jer la kan...

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Thursday/Hati/20081016093904/Article/index_html

1 comment:

nobody said...

ya betulll.. saye sgt setuju kerana membaca menambahkan ilmu pengetahuan dan pengalaman.. =)