Saturday, February 28, 2009

Kesakitan

Syukur alhamdulillah aku panjatkan pada Illahi kerana masih panjangkan usia aku sehingga ke hari ini. Kini sudah hampir seminggu aku terlantar di rumah...ini kesakitan yg paling hebat pernah aku rasakan...aku x boleh nak gambarkan kesakitan aku ini. Berjalan pun sakit...duduk sakit...yg paling parah bila baring pun sakit...sehingga aku x boleh tido...dah hampir seminggu aku x boleh tido lena menahan kesakitan ini...ini pun aku memblog di atas katil dgn keadaan baring...huhh...mmg dugaan hebat dr Allah ini..terlantar di katil...namun aku tetap redha dengan apa yg Allah kasi nie...setiap satu ada hikmahnya kan...insyaallah aku akan terus berdoa dan berubat utk kesakitanku ini...baru aku lebih menghargai diri aku dan juga setiap anggota tubuhku terutama sekali tulang belakangku...begitu hebat kesannya kalo sakit tulang belakang...semua benda xleh buat...huhh...mkn ubat yg paling high dose doktor kasi nie baru kurang sket sakit...dah naik bosan dah nie...hahaha...tau la aku nie jenis yg x dok diam mana ler leh tahan terlantar begini...tp kerana sakit yg teramat sgt aku kena juga dok umah begini...huhh...MC doktor kasi smp sebulan...tp aku x larat la nak dok umah lama2 camtue..minggu depan cadangnya nak ke ofis juga...tp tengok la kan...dengan izin Allah aku mungkin akan pegi...moga2 aku cepat sihat...yehaa!!!...nanti aku smbg kemudian...

3 comments:

mrs ajue said...

Laaa apsal. Injured main sports apa-apa ke. Hope you get well soon, okay.

The Street Walk of Life said...

kena slip disc...dah seminggu MC...ari nie pi office...tp cam rasa discomfort sgt2 nie...:(

mrs ajue said...

lerrrrrrrrr... gitu plaks.. cuba cari traditional remedies / recipes utk pain relief.. ok juga kot