Monday, March 2, 2009

Pesakit Degil

Nie ler yg leh aku namakan aku sekarang nie...pesakit yg degil...doktor kasi MC sebulan tp nak pi keje jugak...hahaha...ari nie aku pi keje..tp satu badan aku rasa sengal2 nie...especially my neck la kan...ntah ler knp...dah stiff sgt kot...apa ler nasib diriku...and one more thing aku rasa ubat yg aku mkn nie kasi side effect ler...pipi semua dah tembam...water retention aku rasa...td aku google search arcoxia nama ubat tue...mmg kasi side effect gitu...and byk agi side effect...ayoyo...dah ler aku mkn yg paling high dose laks tue...120mg...huhh....ari nie start mkn yg 90mg nyer laks...seminggu agi mkn yg ini laks...yoo...ubat nie pun leh kasi sakit badan gaks...side effectnya...byk nyer side effect...waaa...takutnya...apa ler nak jdnya....cepat sihat...xmo mkn ubat dah...kena cari alternative nie...dr mkn ubat seumur hidup..."laughter is the best medicine" mungkin ini yg aku perlukan...teruskan bergembira...supaya lupa semua kesakitanku...:D