Friday, June 19, 2009

Accident...

Semlm aku accident masa on the way to office...huhh...punya ler terkejut aku bila kereta kecilku terhentak dgn kereta di depannya...bunyi punya la kuat...pucat muka aku ketika itu...xtau nak wat apa...cuma aku mampu berkata "Masyaallah xcident la plak" .Aduih...tue ler hati aku dah berat xmo pi keje semlm tue...rasa cam x brp nak larat pi keje...rasa cam nak MC atau nak amik EL jer...tp aku berkeras jugak nak pi...haaa...tue ler alamatnya...xmo ikut kata hati tue...dah nak jd malang...tp apa nak wat...benda dah nak jd...aku punya ler terkejut...terbang semangat aku jap...so pi ofis jap kasi tau kat boss aku nak cuti...pastue aku balik umah anto keta pi workshop....sib baik sempat siap keta aku...tp ketuk jer la yg sempat...cat kena tinggalkan keta 2 hari kat workshop...camner lak nak pi keje kan...so keje2 mengecat tue aku tangguhkan dulu...

Ari nie aku bawak keta cam takut2 sket...fobia pun ada...mmg berhati2 betul bawak keta ari nie...semangat tue terganggu sket..hehehe...xper2 lama2 okay la nie kot...mohon kat Allah kasi kekuatan dan semangat tue kembali...hopefully aku okay...:)

No comments: