Monday, June 29, 2009

Cosmetic ker?

Last week, aku hadapi sakit gigi dan gusi...gigi aku yg jarang kat tengah tue cam pedih semcm....nak tido pun cam x selesa...hari2 aku lalui pun x selesa...rasa runsing sgt2...so aku decide nak pi dentist jumpa doktor gigi...hari jumaat appointment semua penuh and one more thing aku kena bawak danial pi klinik laks...dia sakit agak teruk gaks...then aku wat appointment ari isnin kat klinik pergigian fauziah kat jln raja laut...but oleh kerana ketidak selesaan semakin menghantui aku..smp tido pun x lena, aku decide pi klinik gigi ari sabtu tue...so aku kasi tau doktor pasal masalah aku then dia kata nie ada merah kat gigi yg berjarak tue..mungkin sebab itu..aku kasi tau sejarah gigi aku kat doktor dan dia kata kalo nak stopkan gigi tue dr bergerak aku kena wat cosmetic minor surgery to my gigi...then aku pun proceed la nak ilangkan sakit gigi kan...sejam lebih aku kat dlm bilik doktor tue...sengsara gaks rasanya...nak ngagakan mulut selama more than an hour...tp hasilnya memberansangkan...semua gigi aku dah sama rata...gigi yg jarang dah rapat...hahaha...gigi aku dah normal...nak senyum pun dah x segan...confident level increase sket...but aku still tak bese ngan benda2 nie dlm mulut aku...so still rasa runsing...i need to give sometime sket...cam x caya...I've done teeth cosmetic makeover....hahaha...believe it or not...

2 comments:

afs said...

huiyo...cayalah!!! mahal dak kosnye?

The Street Walk of Life said...

Boleh tahan gaks la...budget bulan nie dah lari sebab wat semua nie..huhh...tp sebab sakitnya pasal wat gaks la kan...