Tuesday, June 23, 2009

Kisah Baju...

waaa..nak nangis rasanya...baju yg aku baru beli Sabtu lepas dah rosak....mengongnya seterika....siap berlubang baju aku...seterika mkn baju aku...seterika jahat...rasa nak campak dlm sungai jer seterika tue...tue ler nak salahkan seterika 100% pun xleh gaks...aku nie cerewet sgt pun ada gaks...asalnya aku dah seterika baju tue..dah siap pakai dah pun.....tp masa aku pakai tue ada ler nampak kedut sket kat belah tepi baju tue...so aku pun bukak ler balik baju tue...lupa yg seterika aku tue dah panas...akibat terlampau panas maka ianya pun melubangkan baju aku...waaa...terkilan giler...baju lom pernah pakai tue...baru ari nie cadangnya nak pakai...tetiba musibah melanda laks...sesal yg x berguna dah nie...baju dah berlubang...nak kena pikir cara kot2 leh redesign balik baju tue...moga2 dpt ler pikirkan caranya...

1 comment:

afs said...

kesian ko..xpe..nanti boleh makeover..:D