Friday, January 22, 2010

Komitmen?

Huhu...words yg selalu org katakan...tp aku baru sedari sesuatu...dulu selalu aku dengar org kata aku x ready for komitmen agi la...ada beberapa member2 aku...skandal2 aku...dan teman2 aku ckp camtue...ari nie baru aku sedar sesuatu...aku nie ready ker for komitmen erk? hahaha...selalu jer dengar org lain yg ckp...aku x pernah tanya diri aku sendiri...aku selalu jer gabra...aku selalu jer nak mengelak kalo nak wat serius relationship...so sebenar2 nya aku nie ready for komitmen ker x agi nie? huhu....selalu jer cam sengal2 jer nak pikir benda2 alah nie tau...complex la...aku nie takut gaks sebenarnya aku rasa....takut komitmen....takut mcm2 agi la....waaaa.....sapa ler leh tenangkan aku pasal benda2 alah nie...dulu pandai ckp kat org...umur dah byk pun x ready2 for komitmen....haaa...hambik ko...biler kena muka sendiri menjawab la....ko dah ready ker lom for komitmen nie cik iza oii???jwb la...kena pikirkan dulu...apa jawapan aku nie....aku tengah wat solat istikarah agi nie....betul ker x aku nyer pilihan nie....so pas dah dpt jawapan yg tepat aku rasa aku dah sedia kot...knp mesti ada kot agi nie...huhu...sungguh complex tul aku nie...

2 comments:

mrs ajue said...

buat solat hajat.. mintak dipertemukan jodoh yg baik & dipermudahkan urusan pun ok juga hehe..

The Street Walk of Life said...

thanks for the advice ajue...love ya...:)