Wednesday, November 26, 2008

Bunga...hehe

Aku menerima sedozen bunga ros merah hari nie...ermm....aku terkejut sgt2...sebab aku x tahu siapa penghantar bunga tersebut.Ermm....ada secret admire laks erk...hehe..byk kejutan yg aku terima minggu ini...otak aku masih ligat memikirkan siapa penghantar bunga tersebut...bermain teka-teki aku....aku tanya teman2 rapatku...dan masih tidak mendapat jawapan..walaupun berteka-teki tp aku tetap bahagia...ramai yg menyayangi aku rupanya...aku perlu membuka mata melihat mereka di sekeliling aku...heboh citer bunga nie kat ofis aku...haha...lawaks doo...semua teman2 sekerja ingin mengetahui siapakah penghantar misteri itu...aku sendiri pon xtau...Bila difikir-fikirkan, biar jer ler siapa penghantar bunga itu kerna die mungkin selesa begitu kan...aku hanya akan tunggu dan lihat sahaja jer...kalo die nak reveal diri die biarlah dgn rela kan...so just enjoy the flower dan membunga2 kan hati ini...aku suka...

2 comments:

nobody said...

Eytaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. bestnyeee dpt bunge.. Aku paling suke kalo org bagi bunge hidup.. tetibe aku teringat aku penah dpt bunge idup smpai kena pinjam baldi si Lane, Ilah, Salmi.. sbb nk kasih munge tu idup dlm air...mase kat UTP dulu.. bahagienyee dpt munge idup..ROSES~!

The Street Walk of Life said...

hehe...red roses tue...sapa la in love ngan aku nie?siap stated camtue kat dlm card...hehe...satu lagi misteri yg x terungkai...hahaha