Thursday, November 27, 2008

Semalam

Semlm aku pulang terus ke rumah lepas keje...selalu aku mesti ada destinasi lain yg akan aku tujui...tp semlm tidak...kerna mata aku dah x leh nak bukak dah...mengantuk tahap dewa seperti aku kasi tau kat kawan2 aku..eh..tp sebelum smp umah pi amik baju kat laundry dulu..hehe...bahagia rasa baju aku semua dah basuh dgn jayanya...musim2 ujan nie anto dobi la apa agi..hehe...tp tue arr nak jadikan citer...ari ujan...smp jer kat umah aku nie kelam kabut nak tutup pintu keta...tetiba...gedebang!!! aduih...sakit giler kepala aku rasa....aku terhentak kepala aku kat pintu keta...sakit yg amat2...biul jap kepala aku...huhh....aku pon tahan jer ler sakit...masuk umah kat dlm bilik tengok kat cermin, darah dah mengalir kuar dr hentakkan td la tue...sakit sgt2...siap ada parut kat tepi muka aku nie...waaaa....dah ler x der org kat umah semlm...tinggal sowang2...cepat2 aku letak minyak...tp kepala aku tetap cam sengal2 smp ler sekarang nie...hopefully aku x ilang ingatan la kan...hahaha..ok...smbg keje dulu...

2 comments:

nobody said...

apekes ko eyta???? dh okey tak ni... gi clinic tau kalo sakit lagi

The Street Walk of Life said...

tue arr tue...asyik nak terhantuk jer...semlm aku terhantuk kat peti ais rumah laks...kepala aku dah weng2 dah nie...kdg2 ada gaks rasa cam berdenyut2...ntah arr...tp aku rasa okay kot...