Thursday, November 6, 2008

Otak Aku Ringan

Aku rasa otak aku ringan sungguh hari nie...mana x nyer semlm aku dah luahkan semua yg terbuku kat dlm hati...kat otak dan kat perasaan aku kat best friend aku...semua benda2 yg berserabut kat dlm otak aku selama hari nie dah berjaya diluahkan...menangis...mur
am...ketawa dan bermcm2 expression aku masa meluahkannya....tp betul la after that aku rasa otak aku ringan tul...macam satu beban besar kat dlm otak aku dah dikuarkan dengan jayanya...berkongsi masalah yg aku hadapi dari pelbagai penjuru ini dengan teman yg sgt rapat ngan aku dpt meringankan segala-galanya..Kitaorg siap berdiskusi tentang byk perkara...otak aku ligat berfikir macam mana nak atasi...macam mana nak jd better person...mcm mana nak stay happy...mcm2 agi la...coz best friend aku nie mmg sgt kenal aku dan dia paham camner aku yg sebenarnya...smp satu tahap aku ckp ngan die...kalo die lelaki la kan aku confirm kita dah leh jd couple...hahaha...sib baik aku nie straight kalo x dah couple dah ngan minah nie..hahaah...sebab...aku dah cam jumpa diri aku balik....xmo jd org yg sentiasa sedih jer...bosan dooo....penat la nangis jer...aku nak gelak2...happy2...mcm xder masalah yg dihadapi....tp bila masalah dtg dari semua angle hidup aku, aku jd sgt lemah...so bila dah luahkan walaupun sebenarnya x ler settle masalah aku cuma beban kat otak jd ringan...tue yg aku suka tue...aku suka sgt2...aku rasa aku senyum dan gelak dr dlm hati aku hari nie...dah lama aku x rasa camtue...bayangkan aku hanya mampu ketawa from the surface but not inside...but today aku berjaya tersenyum dr dlm hati aku smp keluar...aku suka sgt....:)...I'm Happy...Thank you so much Hawa...u make me back to track...aku sayang sgt kat kamu temanku...lain kali kita pi wat diskusi kita lagi k...best sebab dah lama kita x wat camtue...kita kan org2 yg different from others...smp pemikiran pon lain dooo...hahahah....

2 comments:

nobody said...

ailebiu jugak eyta.. miss u.. hows preparation mate? ok dak..

The Street Walk of Life said...

aku tengah excited sgt2 nak pi nie...but keje tengah byk giler nie...x sempat nak pikir byk pasal persiapan...ujung minggu nie baru nak bersiap2...hehehe