Wednesday, June 2, 2010

Accident

Sudah lama aku x update blog nie...ini kerana mcm2 perkara terjadi yg menghalang aku dari dpt mengupdate blogku ini...berbagai pancaroba dan dugaan aku lalui...mungkin ini ler org kata dugaan bila kita nak membuat sesuatu yg baik kan...huhu...minggu lepas aku ditimpa musibah...keadaan yg tidak diduga aku kemalangan jalan raya...dlm perjalanan pulang untuk ke kampung halaman untuk menyelesaikan satu majlis ringkas yg bakal diadakan...huhu...malang yg tidak berbau...aku kemalangan dan terpaksa dikejarkan ke hospital dan ditahan di situ selama 3 hari 3 mlm...dgn keadaan leher aku yg tidak boleh bergerak...perasaan cemas dan ketakutan membuak2 dlm dadaku...huhu...dlm sekelip mata sahaja kejadian itu terjadi...dlm berborak2...aku terbabas...hancur kereta kecilku kerana kejadian tersebut...mujur aku dan temanku tidak mengalami kecederaan yg teruk...dgn keadaan gelap gelita tanpa lampu jln...dgn hujan yg turun ke bumi...aku terpinga2 kebinggungan...apa yg patut aku lakukan...huhu...cemas sungguh...pintu kereta pulak tidak boleh bukak...bagaimana nie...kerisauan meningkat...mujur temanku berjaya membuka pintunya dan melihat keadaan kereta yg telah terpelosok di balik semak dan di balik tiang yg terlanggar itu...ku lihat kiri dan ku lihat kanan tiada siapa yg boleh ku minta tolong untuk bantuan...akhirnya kakak ipar aku dtg dan bawa aku dan temanku ke hospital..

No comments: