Friday, June 25, 2010

Gubahan Hantaran Pertunanganku

Ini bunga yg dibuat sendiri dr kain organza..:)
Ini gubahan before ada benda dlm bakul tue..
Bunga2 organza yg aku buat sendiri..:)
Hantaran : Sumi - tp nie x jd kasi sebab dah jd nombor genap(comey kan)
Hantaran : Cup cakes - tq kat sepupu aku ayu...kasi cup cakes tue...
Hantaran : Coklat...yg paling comey dan aku sgt suka..:D
Hantaran : Sepasang Baju Melayu
Hantaran : Kek Coklat yg sgt enak...:D
Hantaran : Ayam Bulat
Hantaran : Potpouri
Hantaran : Air Manisan
Hantaran : Pulut Kuning
Hantaran : Buah-buahan

Aku lupa nak update gubahan hantaran yg aku bersusah payah buat tue...bersusah payah memerah otak membuat gubahan hantaran aku nie..wakakaka..last2 ini ler hasilnya...gubahan hantaran pertunangan aku hari tue...smp pukul 3 pagi aku menyiapkan semuanya...nak buat awal2 dr kl...takut nanti balik ipoh semua gubahan jd x elok..maka balik ipoh baru terpinga2 nak menyiapkan...hasilnya seperti ini.Ada satu makcik aku buat...ada satu kakak ipar aku buat. Yang makanan2 tue kakak, mak ngan mama yg masakan.Tq semua for all your effort and support..:D

No comments: