Thursday, June 17, 2010

Persiapan Perkahwinan

Sejak lepas bertunang nie, aku busy laks menguruskan persiapan perkahwinan....mcm2 dlm otak aku...cheklist nie x siap2...belanjawan kawin pun x siap2 agi nie...cuma satu jer yg dah berjaya dibuat...booking dewan utk kawin...next...cari caterer...walaupun ada dekat 6 bulan lg...tp kalo lengah2 mmg nanti wat keje last minute sakit jiwa dan raga laks...this week cam stress sket...bdn penat....jln kaki pi dan balik keje....pastue otak pun penat gaks...keje dan nak pikir itu ini pasal kawin...aku nie thinker sgt la...kdg2 mood pun out...cian kat en.tunangku...sabor jer melayan perangai aku yg cam sengal nie...tp itu ler wat kata en.tunang...kalo rehat x cukup...perut lapo...bdn x selesa...otak penat mula ler meragam...wakakakak....dah cam dak kecik laks aku nie...sabor jer ler kan...:P

No comments: