Tuesday, June 8, 2010

Pertunangan






Tanggal 6/6/2010 adalah tarikh bahagia untuk aku dan Mr.H....aku selamat menjadi tunangnya...selangkah lagi menuju ke gerbang perkahwinan...pelbagai dugaan dan pancaroba perlu aku lalui untuk sampai ke tahap ini...namun kami berjaya mengharunginya...aku mohon pada Illahi...moga kami berdua sampai ker jinjang pelamin dan membina keluarga yg bahagia...pelbagai perasaan aku yg bercampur aduk untuk aku lalui ini....akhirnya majlis pertunangan aku berjaya direalisasikan...alhamdulillah...aku panjatkan kesyukuran ke hadrat Illahi kerana semuanya berjalan seperti yg dirancang...hehehe...sekarang sibuk nak buat persiapan kawin pulak...beberapa bulan sahaja lagi...planning kena buat betul2...kalo x mmg kelam kabut ler jdnya...hehehe...gamba2 hari gembira saya untuk dikongsi bersama rakan2...:D

2 comments:

mrs ajue said...

hahaha.. lebar nya senyum dlm gambar.. kena practice senyum ala2 ayu ok.. :P

The Street Walk of Life said...

senyum tue tandanya happy...wakakaka...x main la ayu2...sebab nama saya bukan ayu...wakakkka...:P