Monday, October 20, 2008

Hujung minggu yg padat...

Aku kini lebih positif menikmati hidupku ini. Bagaimana hendak aku katakan..aku perlu melapangkan dada aku untuk semua perkara. Buat apa nak susah hati untuk benda2 remeh kan. Cam dak kecik tul aku rasa..tp tue la kadang2 biler badan penat,otak dan perasaan jd x centre. Tido pon penting gaks tau...kalo x cukup tido, badan rasa cam meragam jer...semua serba x kena.

Hujung minggu yg baru lepas nie, aku asyik pi open house jer...makan...makan...dan makan...heheh..abis ler bertambah bulat dan tembam ler...dah ler mmg dah tembam kan...hahahah...Tp aku rasa aktiviti aku padat sgt2 smp aku xder masa nak squeeze utk diri aku. Nak pi salon nak pi shopping...nak pi relax2...semua cam x sempat. Tp apa2 pon aku tetap happy...yehaa...kegembiraan itu tetap terasa walaupun penatnya cam x abis agi nie..Pg td rasa cam penatnya nak bangun pi keje...tp aku gagahi jua...keje kena keje la kan...nama pun periuk nasi yg kena dijaga...kalo x sapa ler nak kasi duit tiap2 bulan..bukan aku ada sugar daddy yg leh tanggung atau ada daddy yg betul2 leh kasi...hahaha...

Last Friday aku layan live band ngan member aku kat Alexis Bistro...layan gaks bandnya...penyanyi die power beb...suara besar..best tul. Tp pastue kitaorg kena dismiss awal coz ada mamat mana ntah pi hisap cerut kat area non smoking laks tue. Pastue kitaorg pi pusing2 kl...layan suasana malam di kl...tengok lampu2 dan life in kl at night beb..heheh. Balik agak lewat gaks la. Tido x yah ckp la mmg lewat la.

Pagi Sabtu tue aku punya ler terkejut, aku terjaga dapat msg member aku masuk hospital. Cam nak jatuh jantung aku terkejut. Dia agak kena denggi...aku nie sensitif sket kalo hospital2 nie...terkejutnya cam beruk terkejut...hehehe...camner agaknya erk...hahaha...Pastue aku nie kelam kabut bangun siap2 nak pi hospital la kan...kalo ikutkan nak smbg tido jer coz awal pagi agi ooo...tido pon baru dlm 2-3 jam jer...tp aku syg member aku nie...takut laks jd apa2 nanti...dah siap aku call balik die, die kata tengah tunggu ujian darah...suspen tul...die ckp batuk2 kuar darah...lg la aku nie suspen...tengah aku nak pergi ke hospital aku call balik die kata doktor dah kasi kuar...x kena denggi...cuma kena tonsil...bengkak teruk...lega aku rasa...so kitaorg pon jumpa la kat Steven Corner...lapo ooo..breakfast la apa agi...ari sabtu tue gaks bum best friend aku dr ipoh dtg kl...mmg berterabur jadual aku...nie pon member..yg lg satu pun member...so jaga org sakit nie jap pastue patutnya jumpa bum kat OU...tp coz ada some miscommunication, x jumpa2 gaks...sampai ler kul 12 midnight jumpa kat Rain Forest kat Sunway...badan dah cam penat sgt2..the whole day aku penuh ngan aktiviti...sementara tunggu si bum aku sempat gi open house...uruskan hal ghazal and PA system ngan ajib...ke hulu dan ke hilir...tp aku still rasa happy dikelilingi oleh org2 yg aku sayang dan diorg sayang aku...bestnya....

Hari ahad...huh...aku bangun awal gaks...kena anto bum balik....member die jemput kat area titiwangsa katanya....mmg aku x cukup tido la ujung minggu nie la kan..pas pekena lunch kat ikan bakar kg. baru...anto bum kat titiwangsa...aku terus balik umah....smbg tido...penat dooo....3 hari berturut2 tido 2-3 jam jer nie...nak qada' tido...tp pastue kakak ipar aku ajak pi open house kat gombak laks...nie pun kena entertain gaks ooo...kakak ipar aku yg tersyg nie...aku minta die permission tido jap jer...mata dah cam x leh bukak doo..layan tido jap around kul 3 ptg aku siap2 pi open house laks...makan time...yehaa....hahaha...laksa ngan nasi impitnya mmg meletop beb...best doo...worth it utk pi sana...pastue smp umah dah maghrib...jln MRR2 tue jam cam hampeh...ari ahad pon jam teruk...aduih...malaih nak pikir dah...mlm semlm ajib call ajak lepak kat NZ curry house laks...aku dah mmg x larat la kan...kena laks ujan..takut kena sempot aku terpaksa menolak perlawaannya...

Itu ler aktiviti aku yg sgt padat....hahaha...nie pon cam rasa ting tong agi nie...hahaha...keje...keje...keje...hahahha

No comments: